Hoe ITSM radicaal gaat veranderen

Information Technology Service Management (ITSM) is een uitgebreid framework voor het beheren van IT services. De nadruk wordt gelegd op het voldoen aan de behoeften en verwachtingen van klanten en eindgebruikers. Niet alleen voor grote bedrijven, maar ook voor kleinere en middelgrote organisaties. Deze paper gaat over het toepassen van ITSM en hoe je als organisatie kunt profiteren van gestandaardiseerde processen en methodologieën. De tien perspectieven die worden gegeven in deze whitepaper geven weer hoe ITSM bedrijven kan helpen zichzelf structureel te verbeteren.

  • 10 perspectieven op ITSM voor alle organisatie, ongeacht de omvang
  • Over wat nu concreet de verbetering is van servicekwaliteit en incidentbeheer
  • Wat doet ITSM met schaalbaarheid en aanpassingsvermogen?
  • Gevolgen voor kostenbeheersing en efficiëntie
  • Over het efficiënt gebruik van hulpbronnen
PDF
12 pagina's
Deze kennisdeling wordt uitgegeven door:

DEVOteam

Vul in en download gratis

Stap 1/2
Stap 2/2
Naar aanleiding van deze download ga je akkoord met de algemene voorwaarden van Jaarbeurs bv. Meer informatie over deze voorwaarden vind je hier