Gecertificeerde Atlassian Partner vestigt zich in Amsterdam om haar lokale klanten beter te kunnen ondersteunen en te kunnen voldoen aan de toenemende vraag.
Naast uitbreiding van service en support naar haar lokale klanten in de Benelux, versnelt deze expansie de groei van Polontech in Business Proces Optimalisering, Atlassian Support en in ontwikkeling van Atlassian Add-On’s.
Warschau, Polen, oktober 2017 – Polontech, service- en supportpartner van Atlassian Software en marktleider in Centraal- en Oost-Europa heeft recentelijk haar nieuwe vestiging geopend in het centrum van Amsterdam om tegemoet te komen aan de snelgroeiende vraag naar Atlassian Experts en ITIL/ITSM Consultants in de Benelux.
In aanvulling op het hoofdkantoor in Warschau, Polen, biedt het nieuwe kantoor uitbreiding van de lokale customerservice, ondersteunt het groeistrategie en voorziet het in toenemende behoefte in de Benelux.
“De beslissing om ons in Amsterdam te vestigen was een logische stap in onze businessstrategie,” licht Aleks Yenin, CEO, toe. “Andy van Eck is aangesteld als partner director om leiding te geven aan het nieuwe kantoor, gelegen naast dat van solutionpartner Atlassian. Dit geeft ons de kans om verder te groeien en onze services uit te breiden in de Benelux en richting toekomstige regio’s.”
Over Polontech:
Polontech verbindt business met IT en richt zich volledig op het verbeteren en automatiseren van processen, realiseert integraties, bouwt maatwerkoplossingen en biedt consultancy en advies op het gebied van servicedesks, softwareontwikkeling en samenwerkingsoplossingen van Atlassian. Polontech’s ITIL/ITSM Consultants en gecertificeerde Atlassian Experts hebben een uitstekend track record in complexe omgevingen en uitdagingen met Jira, Confluence, Bitbucket, Crucible, Bamboo, HipChat, enz. Polontech is in 2006 opgericht en is gevestigd in Warschau, Amsterdam en San Francisco.
Neem voor meer informatie contact op met:
Andy van Eck, Partnership Director Benelux
Polontech.com | +31 6 129 192 24 | andy.vaneck@polontech.com