Mproof, specialist in Service Management-software en diensten, kondigt een compleet nieuwe software-applicatie aan. Deze software, Service Hub, is van de grond af aan opnieuw opgebouwd om service-organisaties te helpen bij het stroomlijnen van hun werkprocessen. Gebruikmaken van Service Hub kan vanaf iedere moderne browser en elk device, of het nu een smartphone, tablet, laptop of desktop betreft.
“Service Hub is ontwikkeld met het ultieme doel van een service-organisatie in gedachte, namelijk het leveren van buitengewone service,” zegt Gerben van Kesteren, CEO van Mproof. “Dat gaat verder dan alleen het ondersteunen van Service Management-methodes en -frameworks.”
Ondanks de uitgebreide functionaliteiten die Service Hub te bieden heeft, is de interface zeer intuïtief. Het ontwerp is gebaseerd op Material Design, de designstandaard die Google gebruikt in haar Android-telefoons. Gebruikers overal ter wereld zullen zich daardoor direct vertrouwd voelen met het gebruik van Service Hub.
Service Hub is ontworpen met de gebruiker in gedachten. De software-applicatie is zeer flexibel bij het creëren van aangepaste weergaves en zoekopdrachten, zonder het gedoe dat maatwerk met zich mee zou brengen. Doordat Service Hub een cloudoplossing is, is de software qua functionaliteit en qua beveiliging altijd up-to-date. Hoge installatie- en beheerkosten maken plaats voor een overzichtelijk en schaalbaar prijsmodel.
“In de snel veranderende wereld van Service Management stellen gebruikers steeds hogere eisen aan de software als het gaat om integreerbaarheid, beschikbaarheid en aanpasbaarheid die hen helpt hun doelstellingen te verwezenlijken. Service Hub biedt het platform om hieraan te voldoen,” aldus Van Kesteren.
Verkrijgbaarheid
Service Hub vormt de perfecte aanvulling op Clientele ITSM, de bekroonde Service Management-suite die al 20 jaar overal ter wereld wordt gebruikt door duizenden tevreden klanten. Clientele ITSM blijft ook de komende jaren nog actief ondersteund worden door het ontwikkelteam van Mproof.
Gebruikers die geïnteresseerd zijn in het gebruik van Service Hub kunnen zich aanmelden voor een beta-programma, dat vanaf 1 juni 2017 van start gaat. Service Hub is dit najaar verkrijgbaar voor een breed publiek als cloudoplossing.
Over Mproof
Al meer dan 20 jaar is Mproof toonaangevend leverancier van Service Management-software en -diensten. Op basis van de ‘7 stappen tot Succes‘-formule helpt Mproof haar klanten efficiënter te werken tegen lagere kosten. De software, Clientele ITSM, wordt door duizenden mensen wereldwijd gebruikt. Service Hub biedt klanten nóg meer mogelijkheden bij het behalen van hun Service Management-doelstellingen. Mproof is sinds juni 2016 officieel ISO 27001 gecertificeerd.