Manhattan Associates Inc. (NASDAQ: MANH) heeft vandaag de winnaars bekendgemaakt van de EMEA ‘Spotlight on Innovation Awards’ van dit jaar bij het jaarlijkse Europese klantenevenement van het bedrijf, Exchange 2024 in Barcelona. De prijs erkent bedrijven die hebben geïnnoveerd en veranderingen hebben doorgevoerd in hun eigen organisaties door het strategische gebruik van Manhattans supplychaincommerce-oplossingen.
“Bij Manhattan zoeken we voortdurend de grenzen op van wat mogelijk is om oplossingen te leveren die enkele van de meest gecompliceerde uitdagingen op het gebied van supply chain commerce aanpakken voor veel van ’s werelds meest herkenbare merken”, aldus Henri Seroux, senior vicepresident Europa, Manhattan Associates.
De winnaars zijn:
Distribution Innovation: ALDI SÜD. Deze prijs erkent een van de grootste IT-transformatieprojecten in retail van de afgelopen tien jaar. Inmiddels zijn al meer dan 33 sites op drie continenten live gegaan en voor de komende twee jaar staan er nog eens vijftig sites gepland.
Consulting Partner of the Year: Accenture. Deze erkenning weerspiegelt de aanzienlijke groei in de wederzijdse klantbetrokkenheid van Manhattan en Accenture, zowel wat strategische transformaties betreft als kleinere, meer tactische projecten over de breedte van de Manhattan-productsuite in EMEA.
Omnichannel Innovation: Suitsupply wordt al lang erkend als een leider wat digitale en omnichannelinnovatie betreft. Het bedrijf verlegt consequent de grenzen van de klantervaring, zowel online als in de winkel. Vandaag vieren we een belangrijke mijlpaal in die reis, mede mogelijk gemaakt door Manhattan Active Omni en zijn winkeloplossingen die RFID-technologie volledig ondersteunen.
Unified Supply Chain Innovation: Bestseller heeft het potentieel van Manhattan Active Supply Chain volledig omarmd. De toewijding aan innovatie en efficiëntie laat zien hoe supply chains belangrijke drivers voor operationele excellentie kunnen worden.
Technology Partner of the Year: Adyen. Deze prijs weerspiegelt een groeiend aantal gezamenlijke klanten, die van de integratie tussen Manhattan Active Omni en het Adyen-betaalplatform profiteren, en de cruciale rol van betalingsverwerking in complexe omnichannel klantencases.
“Het is fantastisch om te zien hoe onze oplossingen creatief worden toegepast om zakelijke uitdagingen op te lossen en unieke klantervaringen te leveren. Nadat we vorig jaar in Cannes deze prijzen hebben uitgereikt, doet het ons opnieuw plezier om de bedrijven hier in Europa te erkennen die vooroplopen in supplychaininnovatie en uitzonderlijke klantervaringen”, aldus Seroux.
Meer lezen