MAF InfoCom™ lanceert Versie 3 van MAF ICIMS™, de succesvolle rapportage- en analyse oplossing voor Skype for Business en Unified Communications.
MAF ICIMS™ is een van de meest uitgebreide rapportage- en analyse oplossingen beschikbaar in de Unified Communications markt. Het onderscheid zich van andere oplossingen doordat het ontwikkeld is vóór de gebruiker. Het is daardoor zeer flexibel en stelt gebruikers in staat de rapporten te definiëren die precies aan hun wensen voldoen. “Dit is waar wij ons onderscheiden van andere oplossingen”, aldus Frank Looijesteijn, ceo en oprichter van MAF InfoCom™.
Met onze nieuwste release – Versie 3 hebben wij juist die focus op de gebruikerservaring verder doorgezet met een geheel nieuwe gebruikers interface, inclusief nieuwe 3D dashboards. Het menu is nu nog makkelijker navigeerbaar en er zijn nieuwe opties bijgekomen om UC gebruik, oftewel ‘User Adaption’, en de gesprekskwaliteit te meten.
“Andere voorname verbeteringen”, vervolgt Frank, “omvat een volledige ondersteuning voor rapportages en integraties van Skype Online (O365), hybride installaties van Microsoft UC en MAF UCR™ Voice Recording voor Skype for Business en Unified Communications.
MAF InfoCom™ is een toonaangevende innovatieve technologie provider met bijna 20 jaar ervaring in het leveren van producten en diensten voor Monitoring, Analyse, Rapportage en Recording van telefonie en Unified Communications en heeft installaties in meer dan 50 landen, variërend van SME tot wereldwijde multinationals.