MAF InfoCom™ voegt Skype for Business “System Monitors” en “Call Detail Monitor” features toe aan haar recentelijk gelanceerde MAF ICIMS™ V3.
MAF InfoCom voegt weer een hele mooie feature toe aan haar recentelijke gelanceerde Versie 3 van MAF ICIMS™, de succesvolle rapportage- en analyse oplossing voor Skype for Business en Unified Communications, Europa’s best verkochte rapportage oplossing voor Skype for Business.
De feature bevat de Call Detail Monitor. Via deze tool krijgt de gebruiker uitgebreide informatie over welk apparaat is gebruikt voor het gesprek en de kwaliteit van ieder individueel gesprek. “Dit maakt het de perfecte tool voor het bewaking van de gesprekskwaliteit en trouble shooting voor Skype for Business. Het betreft een aanvulling op de System Monitors die in de eerder gelanceerde versie 3- zijn opgenomen”, aldus Frank Looijesteijn, ceo en oprichter van MAF InfoCom™.
Welke details worden zichtbaar vanuit Skype for Business gesprekken? Bijvoorbeeld ‘van en naar’ inclusief naam, functie, afdeling, toestel, cliënttype en locatie. Er wordt een overzicht van het gesprek getoond inclusief Skype for Business service type (Audio, Video, Conf, IM), tijd van gesprek, wachttijd, gespreksduur, gesprektype (geslaagd/mislukt), gesprekskwaliteit (goed of slecht) en details over het afsluiten van de verbinding. Verder is er een landkaart met de geografische locaties van alle oproepen (call legs).
“Al met al”, sluit Frank af, “een zeer uitgebreide en handige feature voor elke organisatie die Skype for Business gebruikt.”
MAF InfoCom™ is een toonaangevende innovatieve technologie provider met bijna 20 jaar ervaring in het leveren van producten en diensten voor Monitoring, Analyse, Rapportage en Recording van telefonie en Unified Communications en heeft installaties in meer dan 50 landen, variërend van SME tot wereldwijde multinationals.