Lightspeed Restaurant behaalt Oracle Validated Integration met Oracle Hospitality OPERA Cloud Services.
Lightspeed, ’s werelds krachtigste cloudgebaseerde kassasysteem voor onafhankelijke retailers en restaurants en een Gold Level-lid van het Oracle PartnerNetwork (OPN), heeft vandaag aangekondigd dat het de ‘Oracle Validated Integration’ heeft behaald voor de integratie van Lightspeed Restaurant met Oracle Hospitality OPERA Cloud Services. Met de nieuwe two way-interface kunnen hotel-restaurants gast- en factuurgegevens doorgeven tussen de PMS van het hotel en die van het restaurant, zodat eigenaars minder tijd kwijt zijn aan het beheer van meerdere systemen en meer tijd hebben om een uitstekende service aan hun gasten te leveren.
Om Oracle Validated Integration te behalen, moeten Oracle-partners voldoen aan een reeks strenge eisen die zijn gebaseerd op de behoeften en prioriteiten van klanten. Samen bieden de services een veilig, schaalbaar en mobiel platform dat de uitgebreide mogelijkheden biedt die hotels nodig hebben om hun gasten een ervaring op maat aan te bieden, de operationele efficiëntie te verbeteren en de mobiliteit te vergroten.
“Het is ons doel om Lightspeed-gebruikers in staat te stellen een onvergelijkbare ervaring te creëren voor hun klanten. De integratie van de POS van Lightspeed Restaurants met de OPERA Cloud Services van Oracle biedt onze hotelpartners een niveau van efficiëntie en mobiliteit dat hen in staat zal stellen om hun bedrijf te laten groeien zonder in te leveren op het niveau van de dienstverlening”, aldus oprichter en CEO van Lightspeed, Dax Dasilva. “Net als de retail branche groeit ook de horeca mee met de continu veranderende consument. Zich flexibel kunnen aanpassen aan groei en verandering is van onschatbare waarde, voor zowel onze boutique-klanten als onze grotere partners.”
“De verwezenlijking van Oracle Validated Integration biedt onze klanten het vertrouwen dat de integratie tussen Lightspeed Restaurant en Oracle Hospitality OPERA Cloud Services goed werkt en functioneert zoals getest”, vertelt David Hicks, vice-president, wereldwijd ISV, OEM en Java Business Development, Oracle. “Voor oplossingen die lokaal worden geïmplementeerd, in de cloud of beide, voert Oracle Validated Integration een strenge technische controle en testproces uit. Zo wordt het risico van de implementatie verlaagd en de gebruikerservaring van het geïntegreerde aanbod van de partner verbeterd.”
In het hedendaagse, scherp concurrerende hotel milieu is het aanbieden van een persoonlijke en uitzonderlijke klantervaring cruciaal voor het succes van elk hotel. De traditionele geïntegreerde POS-systemen en PMS (Property Management Systems) die momenteel beschikbaar zijn voor hoteldirecteurs of -eigenaren zijn ingewikkeld, beperkt, duur en immobiel. De integratie van Lightspeed Restaurant met Oracle opent een nieuwe wereld van flexibiliteit en connectiviteit, zodat Lightspeed-klanten hun hotelgasten beter kunnen bedienen en hun zakelijke doelstellingen optimaal kunnen realiseren.
Hoe helpt Lightspeed hotels goede resultaten te boeken?
● Flexibiliteit en mobiliteit: Biedt hotels de hulpmiddelen om te moderniseren, de efficiëntie te verbeteren en gegevens te delen tussen afdelingen voor een beter inzicht in de gasten en de markt.
● Uitzonderlijke gast ervaringen: Klanten kunnen altijd en overal een restaurant bestelling plaatsen, waarbij de rekening rechtstreeks naar hun kamer wordt gestuurd zodat ze zich geen zorgen hoeven te maken over betalingen totdat ze uitchecken. Voor de hotelhouders worden alle aankopen binnen één systeem opgeslagen.
● Openheid: Met een eenvoudige interface tussen de PMS- en POS-systemen kunnen hotels heel wat tijd besparen en nauwkeuriger factureren, voor meer tevreden gasten en hogere inkomsten.
● Connectiviteit: De integratie van de hoofdsystemen van hotels is belangrijk voor het stroomlijnen van de operaties in het gehele gebouw. De POS-functionaliteit kan worden uitgebreid om een unieke klantervaring te creëren voor uw hotel en om uw specifieke workflow te verwerken.
Lightspeed kondigde onlangs een uitgebreide oplossing voor data-analyse aan om onafhankelijke retailers beter zaken te helpen doen. Lightspeed, een retail tech innovator, lanceerde in 2016 zijn omnichannel-product, de naadloze fusie van in-store POS, eCommerce en mobiel, zodat zijn klanten overal en altijd kunnen verkopen.