MAF InfoCom™ voegt Response Group Statistics Performance Map toe aan MAF ICIMS™, de succesvolle rapportage- en analyse oplossing voor Skype for Business en Unified Communications.
Met Skype for Business Response Groepen kunnen gebruikers wachtrijen aanmaken en inkomend verkeer routeren naar aangewezen personen, bekend als agenten.
De MAF ICIMS™ Response Group Statistics Performance Map geeft een duidelijk inzicht in deze Skype for Business Response Groepen.
“Wij merken dat momenteel veel vraag is naar uitgebreide rapportage en monitoring van Skype for Business Response Groups (Skype voor Bedrijven Response Groepen). Proactief als wij zijn is een nieuwe feature aan MAF ICIMS™, onze rapportage en analyse oplossing voor Skype voor Business toegevoegd; de Response Group Statistics Performance Map” aldus Frank Looijesteijn, ceo en oprichter van MAF InfoCom™.
“Wij konden al zeer uitgebreid over Response Groepen rapporteren maar deze nieuwe feature”, vervolgt Frank, “biedt een geweldige manier om eenvoudig zowel samenvattingen als gedetailleerde informatie te bekijken over de performance van de Skype for Business Response Groups. Dit resulteert in een verhoogde productiviteit en zorgt ervoor dat gespreksafhandelingstijden op een acceptabel niveau zitten.”
MAF InfoCom™ is een toonaangevende innovatieve technologie provider met bijna 20 jaar ervaring in het leveren van producten en diensten voor Monitoring, Analyse, Rapportage en Recording van telefonie en Unified Communications en heeft installaties in meer dan 50 landen, variërend van SME tot wereldwijde multinationals.