HSO introduceert Global Managed ServicesGlobal voor Microsoft Dynamics 365
HSO, Microsoft Solution Integrator voor de implementatie, optimalisatie en het 24/7 beheer van Microsoft Business Solutions, introduceert HSO Global Managed Services. Met deze support dienst kunnen internationaal opererende klanten een contract sluiten via een Single Point of Contact (SPoC) voor alle support en beheer services die HSO levert. Het biedt een naadloze wereldwijde support ervaring, waarin alle processen voor support en beheer geüniformeerd zijn. Dit maakt de gestandaardiseerde HSO Global Managed Services dienst uniek.
Door het implementeren van HSO Global Managed Services beschikt de klant over een contract, waarbij vanuit één centrale plek de regievoering plaatsvindt binnen HSO, en over mogelijk betrokken derde partijen zoals Microsoft, mogelijke ISV’s of subcontractors. HSO biedt de services aan binnen al haar expertisegebieden: Microsoft Dynamics 365, Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics CRM, Office 365, BI-solutions en gerelateerde Azure Services.
Wat biedt HSO Global Managed Services?
– Directe toegang tot de servicedesk, 24/7 en wereldwijd
– Beschikbaarheid van expertise en specialisten over alle tijdzones
– Een SPoC voor service- en deliverymanagement, contracteren op één punt en financiële grip
– Uitbesteding van technisch en/of functioneel applicatiebeheer
– Support bij de uitrol van nieuwe releases
– Proactief en oplossingsgerichte eerstelijns incidentmanagement
– 24/7 predictive & proactive monitoring services
Alle processen in deze services zijn gestandaardiseerd. Dit houdt in dat bij afname van deze support dienst de klant, waar zij ook ter wereld van HSO Managed Services gebruik maakt, vanuit HSO op dezelfde werkwijze en volgens dezelfde processen wordt bediend.
“HSO signaleerde dat er wereldwijd veel Microsoft Dynamics gebruikers verschillende vormen van en niet-gestandaardiseerde service ondervonden voor support en beheer. Voor deze inefficiënte werkwijze ontwikkelde HSO de dienst. Door inzet van HSO Global Managed Services neemt HSO de regie in handen voor wat betreft support en beheer voor internationaal opererende klanten en ontzorgt daarmee de klant,” aldus Bernard Verweerd, Director Global Managed Services bij HSO. “De klant kan zich hierdoor meer richten op de core business.”
HSO Global Managed Services biedt daarmee een service met grote toegevoegde waarde en is beschikbaar voor alle internationale Microsoft Dynamics gebruikers.