Careyn, zorgverlener op het gebied van onder andere wijkverpleging, kraamzorg en revalidatie, heeft i³ groep de ondersteuning en onderhoud van haar servers en back-upsoftware toevertrouwd. Careyn heeft daartoe een meerjarig CARE contract getekend met de IT-dienstverlener uit Vianen.
Careyn, zorgverlener op het gebied van onder andere wijkverpleging, kraamzorg en revalidatie, heeft i³ groep de ondersteuning en onderhoud van haar servers en back-upsoftware toevertrouwd. Careyn heeft daartoe een meerjarig CARE contract getekend met de IT-dienstverlener uit Vianen.
De servers worden gebruikt voor belangrijke ondersteunende processen. Continuïteit en het up-to-date blijven van deze machines is daarom cruciaal voor het draaiende houden van de organisatie. De hardware staat verspreid over twee datacenters. i³ groep zorgt middels periodieke healthchecks en updates dat het serverpark en de back-up bij de tijd blijft.
Altijd up-to-date
Het up-to-date houden van alle drivers en firmwares kan een tijdrovende klus zijn, het uitbesteden aan een specialist als i³ groep kan daarom voor veel organisaties een grote tijds- en kostenbesparing opleveren. Ook het ondersteunen van de beheerafdeling van Careyn op het gebied van de back-up helpt de IT-afdeling zich nog meer te kunnen richten op het ondersteunen en ontwikkelen van de organisatie.
Rob W.A. Vissers, Managing Director i³ groep: “Careyn is al lange tijd een gewaardeerde relatie van i³ groep die wij ondersteunen op het gebied van de back-up infrastructuur. Het is daarom goed om te zien dat Careyn dit vertrouwen in ons blijft uitspreken middels het verlengen van dit contract. Je ziet in de praktijk dat het bijhouden van zaken als firmwares in de infrastructuur een tijdrovende klus kan zijn, en dat updates niet altijd goed uitpakken als er niet eerst ook naar het grote plaatje wordt gekeken. Daar pakt i³ groep de handschoen op: onze kennis en ervaring helpt Careyn op de eerste plaats door tijdsbesparing, en op de tweede plaats door meer zekerheid. Daarnaast staat onze CAREdesk (de support afdeling van i³ groep) 24×7 voor ze klaar om te assisteren bij incidenten.”