Veel financiële dienstverleners werken al met de slimme betaaldiensten van Bluem. Vandaar dat DDi, softwareontwikkelaar uit Hoofddorp, het logisch vindt de Bluem viamijnbank betaaldiensten standaard op te nemen in haar DDi Create oplossing. Dit betekend dat alle nota’s door DDi Create automatisch uitgerust worden met een zogenaamde “iDeal button”. Zodra de klant op deze button klikt neemt Bluem het over. Precies zoals we gewend zijn. De klant komt op het betaalscherm in de eigen huisstijl van de organisatie, met een prachtig conversie verhogend design. De betaalpagina is ‘responsive’ gemaakt. Klanten kunnen dus eenvoudig betalen op ieder gewenst apparaat, wat resulteert in meer transacties en een hoge klanttevredenheid.
Veel financiële dienstverleners werken al met de slimme betaaldiensten van Bluem. Vandaar dat DDi, softwareontwikkelaar uit Hoofddorp, het logisch vindt de Bluem viamijnbank betaaldiensten standaard op te nemen in haar DDi Create oplossing. Dit betekend dat alle nota’s door DDi Create automatisch uitgerust worden met een zogenaamde “iDeal button”. Zodra de klant op deze button klikt neemt Bluem het over. Precies zoals we gewend zijn. De klant komt op het betaalscherm in de eigen huisstijl van de organisatie, met een prachtig conversie verhogend design. De betaalpagina is ‘responsive’ gemaakt. Klanten kunnen dus eenvoudig betalen op ieder gewenst apparaat, wat resulteert in meer transacties en een hoge klanttevredenheid.
Daarnaast is ook de multichannel ondersteuning meegenomen in de DDi Create oplossing. Via instelbare regels en informatie, aangeleverd vanuit het assurantiepakket, wordt de iDeal link toegevoegd aan de email, sms en/of als QR-code aan de papieren nota.
Betaalgemak en merkbelevenis komen samen met DDi Create en Bluem
Digitaal vertrouwen wordt steeds belangrijker. Sterker nog, het is de norm. Vandaar dat Bluem iDeal de voor de hand liggende oplossing is om toe te passen in DDi Create. In de gehele klantcorrespondentieketen tot en met betaling en weergave op het afschrift van de klant voldoet deze aan de gewenste branding. Juist deze herkenning van de huisstijl en duidelijke informatie geeft extra vertrouwen.
Over DDi Information Automation Engineers
Wij DDi’ers geloven dat bedrijven optimaal willen communiceren met hun klanten. Door de huidige 24/7 interneteconomie zijn die klanten echter veeleisender geworden. Op alle mogelijke manieren nemen ze contact op met bedrijven. Via e-mail, post, social media, fax, etc. Informatie komt overal de organisatie binnen en wordt bewaard in mailboxen, de Cloud, mappen op de server en postbakjes. Voordat berichten kunnen worden behandeld, zijn ze vaak al door vele handen gegaan. Organisaties zijn drukker met het bericht dan met de inhoud. Onze missie is om ieder bericht, ongeacht het medium, inhoudelijk toegankelijk te maken, met een minimum aan inspanningen gestructureerd af te handelen en beveiligd te archiveren.
Over Bluem
Bluem is pionier in online factureren en betalen. De toewijding aan betalingsverkeer, passie voor technologie en alles wat daarbij hoort, zit in ons bloed. Met ruim vijftien jaar ervaring in het integreren met IT-systemen, garanderen wij een hoge kwaliteit dienstverlening. Hierdoor kunnen we snel implementeren en inspelen op klantwensen. Bluem levert slimme betaaldiensten voor innovatieve bedrijven van elk formaat. Ontdek de slimme betaal-, machtigings- en identificatiediensten van morgen. De volgende stap voor ieder bedrijf. Ons viamijnbank platform geeft je bedrijf de tools die nodig zijn om sneller, goedkoper en klantvriendelijker betaald te krijgen.