BravoSolution, de internationale aanbieder van strategische inkoopapplicaties, is door Gartner, Inc. opnieuw erkend als leider in het Magic Quadrant voor strategische inkoopapplicaties. Het is het vierde jaar op rij dat Gartner BravoSolution deze leiderschapspositie toekent, een unieke prestatie binnen dit Magic Quadrant.
De SaaS-oplossingen van BravoSolution (BravoAdvantage 16), de hoge klanttevredenheid, sterke geografische strategie en unieke klantgerichte aanpak voor strategische inkoop, stellen organisaties in staat risico’s te reduceren, kostenbesparingen te verhogen en innovatie te bevorderen.
“Strategische inkoopteams erkennen de waarde van een partnership met een leverancier die een leidend technologieplatform kan leveren in combinatie met een klantgerichte aanpak”, zegt Ninke Tewarie, Managing Director van BravoSolution Benelux. “De erkenning van Gartner is voor ons het bewijs dat de toegevoegde waarde die wij leveren onze klanten belangrijke voordelen oplevert. Wij stellen hen in staat kosten te besparen, kritische inkoopactiviteiten te automatiseren en alle verwachtingen te overstijgen.”