Boudewijn van Achter
Boudewijn was enige jaren Fieldmanager Farmaceutische producten en werd later Salesmanager ziekenhuis-voedingsproducten.
Begin 1980 trad hij in dienst bij de Interselling Groep en geeft een eigen gezicht aan Interselect een vooraanstaand bureau voor het aantrekken van marketing- en salesmanagers en professionals voor communicatieve functies.
Medio 1990 wordt hij aangesteld tot marketing/communicatie manager van de op te richten IP/lnformatica Projectgroep, nu bekend onder de naam Sogeti. Hij aanvaardt de uitdaging, directies van diverse werkmaatschappijen met eigen identiteit, producten en diensten, zover te krijgen dat zij zich conformeren aan een nieuw groepsbelang. PR.
Van 1993 tot eind 1996 voert hij de directie over het opleidings- en trainingscentrum dat honderden ICT-professionals en managers van de juiste kennis en vaardigheden moet voorzien. Ook maakt hij deel uit van de managementgroep die tekent voor strategie en het beleid van deze IT-organisatie.
Sedert oktober 1996 is hij medevennoot van de LRM Group als managing partner, senior consultant en coach werkzaam. Als auteur schrijft hij regelmatig een column over HRM aangelegenheden .