Colt Technology Services breidt zijn On Demand-portfolio uit met de introductie van het Voice On Demand-portal. Bedrijven kunnen met hiermee real-time en centraal wijzigingen doorvoeren om tegemoet te komen aan de veranderende zakelijke behoeften. Zo kunnen bijvoorbeeld eenvoudig nieuwe markten betreden worden via het volledige beheer van servicenummers, van bestellen tot opzeggen, binnen alle Europese landen.
Het volledig gedigitaliseerde bestelproces maakt een einde aan traditioneel lange doorlooptijden en de noodzaak van menselijke interactie bij het plaatsen, wijzigen en annuleren van bestellingen. Het Voice On Demand-portal van Colt biedt ondersteuning voor real-time bestellingen, zodat bedrijven naar behoefte nieuwe campagnes kunnen lanceren, zonder deze vooraf in te hoeven plannen. Providers die optreden als reseller van spraakdiensten kun flexibeler te werk gaan door met een paar simpele muisklikken honderden of duizenden service access nummers voor hun klanten te beheren.
Als extra service biedt het portal informatie over wet- en regelgeving. Gebruikers kunnen er op deze manier voor zorgen dat ze voldoen aan de lokale richtlijnen in elk land waarin zij actief zijn.
Het portal vormt een uitbreiding op de On Demand-propositie van Colt, die deel uitmaakt van het Colt IQ Network. Deze oplossing voorziet in toegangsverbindingen met flexibele bandbreedte, convergente SIP trunking, Unified Communications ‘as-a-service’ en contactcenter-oplossingen die op basis van een pay per use-model worden aangeboden.
“De introductie van het Voice On Demand Portal van Colt vertegenwoordigt een verdere uitbreiding van het Colt On Demand-aanbod. De oplossing vergroot de flexibiliteit van bedrijven door hen in staat te stellen om in real time te reageren op de veranderende zakelijke eisen”, zegt Rajiv Datta, de CTO van Colt. “Een goede dienstverlening aan klanten wordt in toenemende mate gezien als hetgeen waarmee ondernemingen echt het verschil kunnen maken. De snelle marktontwikkelingen zetten bedrijven van elke omvang en in elke sector onder druk. Colt’s On Demand dienstenportfolio is volledig geautomatiseerd en beschikbaar via een fullservice portal. Dit stelt bedrijven in staat om hun spraaknetwerk in te richten en op- en af te schalen, met minimale time-to-market doordat zij in een paar stappen service access nummers kunnen bestellen. Bovendien wordt de administratielast verlaagd doordat er minder papierwerk aan te pas komt. Bedrijven zouden hogere eisen moeten stellen aan het netwerk en aan spraakdiensten. Met ons On Demand-aanbod dagen we de gevestigde orde uit.”
Het Voice On Demand-portal van Colt maakt deel uit van het Colt IN Services- en Contact Centre Services-portfolio. Het biedt klanten een centraal overzicht van al hun service access nummers voor alle landen, selfservicemogelijkheden voor het plaatsen van bestellingen en een complete bestellingshistorie. Het proces is volledig gedigitaliseerd, van het bestellen tot het opzeggen van service access nummers.
Het On Demand Portal van Colt is momenteel beschikbaar voor service access nummers in België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Ierland, Italië, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Spanje, het Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland. Klanten in alle delen van de wereld kunnen hiervan gebruikmaken dankzij de flexibele mogelijkheden van Colt voor herroutering, die deel uitmaken van het diensten-portfolio.