Servicemanagement-leverancier Topdesk uit Delft heeft een kantoor geopend in Noorwegen. Met die nieuwe vestiging in Oslo telt het bedrijf twaalf kantoren in tien landen. De Noorse activiteiten worden geleid door Allan Spelmann. Hij heeft volgens Topdesk ruime ervaring als salesmanager bij verschillende bedrijven in Noorwegen.
De Noorse vestiging gaat nauw samenwerken met het kantoor in Denemarken. Zo wil de leverancier zijn activiteiten in Scandinavië verder uitbreiden. Spelmann: ‘De Noorse servicemanagement-markt heeft veel potentie. Ons doel is om een betrouwbare langetermijnpartner voor lokale Noorse organisaties te worden. Dat betekent dat we lokale ondersteuning bieden, van verkoop en adviesdiensten tot ondersteuning. Ook brengen we deze maand een Noorse versie van onze software uit.’
Naast het hoofdkantoor in Delft beschikt Topdesk over kantoren in Londen en Manchester (Engeland), Antwerpen (België), Ballerup (Denemarken), Boedapest (Hongarije), Kaiserslautern en Augsburg (Duitsland), Orlando (VS), Toronto (Canada), São Paulo (Brazilië) en sinds kort dus ook in Oslo (Noorwegen). Het bedrijf telt 550 medewerkers en ruim vierduizend klanten. Topdesk helpt hen bij het ondersteunen van organisatiebrede processen zoals meldingenbeheer, middelenbeheer en workflowmanagement.