Zoho heeft een nieuwe versie van Bigin, zijn crm-systeem voor kleine ondernemingen. Bigin biedt kleine ondernemingen een gebruiksvriendelijk en krachtig crm-systeem zonder hoge instapdrempel of kosten, waarmee ze al hun klantgerichte activiteiten kunnen beheren met één geïntegreerd platform. Ook heeft het nieuwe tools toegevoegd aan het klantenserviceplatform Zoho Desk. Deze nieuwe toevoegingen helpen klantenserviceteams om in te spelen op de veranderende klantbehoeften en de steeds hogere verwachtingen van de business. Voor de hoofdjury van de Computable Awards 2023 reden om Zoho te nomineren in de categorie Customer Experience.
De nieuwe versie van Bigin omvat Team Pipelines. De oplossing biedt klantgerichte teams de mogelijkheid om hun activiteiten te beheren met een speciale reeks van pijplijnen en onderliggende pijplijnen op basis van één Bigin-account. Concurrerende producten bieden vaak ondersteuning voor slechts één bedrijfsfunctie, zoals sales. Bigin biedt een efficiënte oplossing voor alle klantgerichte teams. De nieuwe functies brengen alle klantenactiviteiten onder op een centrale locatie en zorgen daarmee voor hechtere afstemming en samenwerking tussen mensen en teams, zonder concessies te doen op het gebied van het gebruiksgemak van Bigin.
Zoho gooide ook met een tweede case hoge ogen in deze categorie. Blended Conversations is een belangrijke toevoeging aan Zoho Desk. Het stelt medewerkers in staat om klanten keer op keer een optimale ervaring te bieden door het grootste deel van handmatige en transactionele taken te laten uitvoeren door bots en tegelijk de complete regie over de service-ervaring te behouden. Zoho Desk kenmerkt zich door een snelle en eenvoudige implementatie die geen externe hulp vereist. Bedrijven kunnen met deze oplossing hun conversationele klantenserviceprocessen uitbreiden en productiviteit van de klantenservice opvoeren zonder nadelige gevolgen voor de klantenervaring.