zijn met de nieuwe consumentenapp van Linckr op de markt gekomen. Met Linckr bewaren consumenten hun persoonsgegevens veilig in één digitale kluis en beslissen ze zelf welke gegevens ze delen en met wie. Hierdoor worden complexe transacties waarbij je online persoonlijke gegevens moet delen, zoals het kopen van een huis, makkelijker en veiliger voor consumenten. Voor de hoofdjury van de Computable Awards 2023 reden om Digidentity en Linckr te nomineren in de categorie Customer Experience.
De kern van Linckr is het veilig bewaren en verstrekken van onder andere persoonsgegevens. Digidentity is specialist in online identificatie en heeft Linckr geholpen met de online identiteitsverificatie en elektronische handtekeningen. Zo voorziet Linckr in een positieve klantervaring met maximale online veiligheid, waarbij het gebruiksgemak voor de klant centraal staat.
Het doel van Linckr was om het proces van complexe transacties ongekend makkelijk en behapbaar te maken. Een platform waarbij de consument baas blijft over zijn of haar transacties en gegevens. Samen met Digidentity probeert het nu om dit voor elkaar te boksen. Beide bedrijven geloven in het veilig digitaliseren van de maatschappij. Samen stellen ze de consument voorop en laten ze zien dat digitalisering de wereld makkelijker maakt, zonder de veiligheid uit het oog te verliezen.