Het ai-platform van Contentsquare biedt een compleet inzicht in het gedrag van bezoekers, bij elk contactmoment in hun customer journey. Hierdoor kunnen bedrijven een betere band met hen opbouwen en blijvende impact creëren. Met Contentsquare kwantificeer je eenvoudig ux-problemen die online klanten kosten. Het biedt dus contextuele inzichten in klantgedrag. Voor de hoofdjury van de Computable Awards 2023 reden om Contentsquare te nomineren in de categorie Customer Experience.
Met Contentsquare een organisatie snel een holistisch beeld hoe bezoekers zich gedragen op de website. Iets wat normaal gesproken dagen of weken zou duren, is nu een kwestie van uren of minuten. Het helpt meningen te elimineren en te kunnen sturen op data. Met Contentsquare is het mogelijk om te prioriteren op basis van businessimpact en kan razendsnel de klantervaring verbeterd worden.
Door gebruikt te maken van Contentsquare’s holistische kijk op customer journey’s kunnen bedrijven snel digitale ervaringen menselijker maken en de klanttevredenheid vergroten om zo meer zakelijke impact te genereren. De inzet van de software zorgt ervoor dat het voelt alsof je een eigen team van analisten hebt om gegevens te analyseren en hen een geprioriteerde takenlijst kunt geven of fouten op laat sporen voordat ze omzet kosten.