Conversation24 zijn heeft Commerce-platform geïntroduceerd, waarin het mogelijk is om via contactkanalen als WhatsApp en Webchat producten te bestellen en direct af te rekenen via Tikkie (ABN Amro). Voor de hoofdjury van de Computable Awards 2022 reden om Conversation24 te nomineren in de categorie Customer Experience.
Conversation24 ziet conversaties als het fundament van modern klantgericht ondernemerschap. Met zijn oplossingen en dienstverlening maakt het waardevolle dialogen mogelijk tussen klant en organisatie om sterke klantrelaties te bouwen voor de lange termijn. Met Tikkie stuur je eenvoudig betaalverzoeken via WhatsApp, Messenger, sms, QR-code etc. Bedrijven kunnen bij Tikkie terecht om de applicatie te gebruiken op diverse manieren binnen hun eigen bedrijfsvoering. WhatsApp Business is speciaal ontworpen voor eigenaars van mkb-organiaties. Met de app kun je op een persoonlijke manier in contact komen met klanten, je producten en services in de schijnwerpers zetten en vragen beantwoorden.
De markt voor conversational commerce groeit snel, omdat aanbieders steeds meer functies toevoegen aan hun communicatiekanalen. Het Conversation24-platform maakt integratie hiervan nu mogelijk, wat zowel het gebruiksgemak als de conversie ten goede komt. Consumenten kunnen via Webchat, WhatsApp en andere kanalen in contact komen met aanbieders om producten en diensten te vinden, aankopen te doen, bestellingen te volgen en problemen direct in een gesprek op te lossen. De basis is het in eigen beheer ontwikkelde softwareplatform van Conversation24.