Seger Theuns is bij Mybrand doorgegroied tot algemeen directeur. In 2018 is het bedrijf gekocht door Conclusion, maar bleef het wel zelfstandig. Theuns koos bewust voor Conclusion vanwege het ecosysteem waarin de organisatie terecht zouden komen. Zodoende kon hij vasthouden aan de eigen naam, de marketing, de communicatie en tegelijkertijd toch nieuwe kennis opdoen en de krachten bundelen met de collega-werkmaatschappijen. Theuns stuurt op eigen ondernemerschap, maar heeft door de overname nu ook de mogelijkheid om gebruik te maken van het ondernemerschap en de specialisaties van alle andere onderdelen van het ecosysteem. Voor de algemene jury van de Computable Awards 2020 reden om Seger Theuns te nomineren in de categorie CxO.
Door onderdeel te worden van het Conclusion-ecosysteem is Mybrand in een stroomversnelling gekomen en kon de realisatie van het strategisch plan worden versneld. Bij Mybrand zit verantwoordelijkheid nemen verweven in het dna. Mybrand voorziet in de continuïteit van klanten, dit zie je terug in de jarenlange samenwerking met praktisch alle klanten. Maar ook binnen Mybrand zelf gefocust op het nemen van verantwoordelijkheid. In iedere laag en iedere rol worden medewerkers hier op gecoacht. Iedere medewerker heeft zijn verantwoordelijkheid en trekt, indien nodig, aan de bel bij een collega. Dat vind Theuns echt onderscheidend: ‘we nemen samen de verantwoordelijkheid’.
Een voorbeeld is de introductie van de teamleiderfunctie in alle Mybrand-vestigingen. Mybrand blijft die netwerkorganisatie, waarin iedereen met iedereen praat en acteert vanuit eigen verantwoordelijkheid, maar borgt hiermee wel dat het individu echt voldoende aandacht krijgt. Vanwege de groei van de afgelopen jaren, was de hele platte structuur die het kende in de vestigingen niet meer de beste keuze.