Olgreen detacheert senior infrastructuur it-specialisten bij diverse organisaties in verschillende branches. Met inmiddels drie opeenvolgende FD Gazellen Awards op zak, is het één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland. Olgreen levert it-specialisten af die passen in de organisatie en bedrijfscultuur van klanten. Het leidt ze niet alleen technisch op maar traint ze ook op soft skills. Hierdoor kunnen zij de vertaalslag maken tussen de business en it. Voor de algemene jury van de Computable Awards 2020 reden om Olgreen te nomineren in de categorie Detachering & Recruitment.
Olgreen leidt op via diverse kennissessies. Het stelt een bovengemiddeld opleidingsbudget ter beschikking voor certificering afgestemd op de it-planning van klanten. Daarin hanteert het een persoonlijk contact met hun it-specialisten, met aandacht voor familiegevoel, plezier en ontwikkeling. Het neemt daarom de tijd voor leuke uitjes als lekker (veel) uit eten, met 500 pk over de Noordzee, met gierende banden over de kartbaan, golfclinics en toffe fotoworkshops.
Wanneer Olgreen een nieuwe samenwerking aangaat, dan is het belangrijk dat het van klanten weet wat zij belangrijk vinden aan een leverancier. Heldere afspraken en het afstemmen van verwachtingen. Zo ontstaat een transparante en eerlijke klantrelatie. Dit doet Olgreen door in gesprek te gaan, vragen te stellen, een gevoel te krijgen bij het bedrijf en het it-team. Het blijft tenslotte een samenwerking. Waarbij Olgreen de klant graag bedient door het plaatsen van een geschikte it-specialist, niet alleen op technisch vlak maar ook op soft skills. Ook kijkt het naar de werkomgeving waar de collega komt te werken en of deze voldoende uitdaging biedt. Olgreen werkt voor grote klanten als de ABN Amro, NS, ING Bank, NIBC, Klaverblad, Universiteit Utrecht, GGZ, Ziekenhuis Rivierenland, Provincie Flevoland, ACM en Gemeente Amsterdam.