Oki Europe heeft zijn Shinrai-partnerprogramma voor de Oki Standaard Serie uitgebreid met de dienst Smart Managed Page Services. Het proactief volgen van verbruiksgoederen maakt opslag overbodig en stelt partners in staat om sneller en nauwkeuriger in te spelen op de behoeften van klanten. Partners zullen hierdoor profiteren van grotere klanttevredenheid en een nauwkeurige berekening van de kosten, omzet en marges. Voor de algemene jury van de Computable Awards 2019 reden om Oki te nomineren in de categorie Serviceleverancier van het Jaar.
Partners die gebruik maken van Smart Managed Page Services hoeven geen voorraadniveaus meer bij te houden. Via Smart Support beheert Oki verbruiksartikelen op Europees niveau met behulp van een automatisch volgsysteem. Dit zorgt ervoor dat artikelen automatisch worden besteld en geleverd wanneer nodig. Hierdoor blijft de printervloot van de klant operationeel, terwijl het vervelende bestellen en volgen van verbruiksgoederen verdwijnt.
Smart Support vermindert niet alleen de downtime van de printers van de Oki-klanten, maar vermindert ook de kosten voor verbruiksartikelen en benodigde opslagruimte. Partners die gebruik maken van Oki’s Smart Managed Page Services profiteren van een transparante bedrijfsplanning waardoor ze sneller en nauwkeuriger kunnen reageren op de behoeften van klanten. Op deze manier evolueren zij van leveranciers naar trusted advisors. Zo kunnen zij een duurzame en winstgevende relatie met hun klanten opbouwen.