ServiceNow laat werk beter werken voor mensen. Het cloudbased platform en de oplossingen van het bedrijf bieden een digitale workflow die de ervaring en productiviteit van zowel werknemers als organisaties verbetert. Met de recente Madrid-release zijn er belangrijke native mobiele functionaliteiten aan het Now-platform toegevoegd. Voor de algemene jury van de Computable Awards 2019 reden om ServiceNow te nomineren in de categorie IaaS-/PaaS-leverancier van het Jaar.
De native mobiele functionaliteiten zijn onderdeel van de meer dan zeshonderd innovaties in de Now Platform Madrid Release. Deze innovaties ondersteunen klanten bij het versnellen van hun digitale transformatie, door een hogere productiviteit en mobiele ervaringen te bieden binnen de ServiceNow-workflows voor it, werknemers en klanten. Voor deze workflows kunnen nu eenvoudig krachtige en native mobiele apps worden gebruikt, waaronder het vlaggenschip IT Service Management (ITSM) en Field Service Management-producten.
ServiceNow Service Management wordt geleverd via de ServiceNow Enterprise Cloud. Dankzij de multi-instance architectuur levert de ServiceNow Enterprise Cloud beschikbaarheid en redundancy. Beveiligingsfeatures beschermen klantdata en voldoen aan de hoogste eisen op het gebied van compliance en regelgeving. De ServiceNow Enterprise Cloud kan opgeschaald worden naar de wensen en eisen van multinationals. ServiceNow is het eerste volledig functionele aPaaS (application platform as a service)-platform (Now Platform) binnen de branche en wordt door duizenden bedrijven wereldwijd gebruikt.