Jordy Kool heeft de omzet van Infotheek ten tijde van economische crisis in drie jaar tijd weten te verdubbelen van 100 naar ruim 200 miljoen euro. Tien vestigingen werden geopend in maar liefst negen landen sinds 2010: Engeland, Denemarken, België, Duitsland, Italië, Spanje, Bulgarije en twee in Zweden.
Jordy is als ceo van een bedrijf met meer dan 400 medewerkers zeer persoonlijk betrokken bij de ontwikkeling van de individuele medewerkers. Daarnaast is Jordy verantwoordelijk voor de succesvolle verbreding van het productportfolio, het bereiken van de hoogste partnerships met onder andere HP, het oprichten van onze Stichting IT4Kids (winnaar Computable MVO project 2014!) en het zijn van Best Managed Company (Deloitte), nu al drie jaar op rij.
Juryoordeel
In een tijd waar veel organisaties krimpen, failliet gaan en in een crisis blijven zitten, heeft Jordy Kool laten zien dat het ook anders kan. De omzet van Infotheek is verdubbeld en maar liefst tien nieuwe vestigingen in Europa zijn geopend. De jury vindt deze nominatie een goed voorbeeld voor andere organisaties.
Stemmen
Op 3 november 2015 tijdens de jubileumeditie van de Computable Awards wordt bekend wie er naar huis gaan met de awards. U kunt nu stemmen op uw favoriet binnen elke categorie.