Zorginstelling Stichting Dichterbij heeft het bestaande outsourcingscontract met Ordina en SLTN Inter Access verlengd met twee jaar, waardoor het contract nu doorloopt tot medio 2022. Ordina is in samenwerking met SLTN verantwoordelijk voor het beheren van de volledige ict-omgeving en keten van de zorginstelling, inclusief infrastructuur, applicaties en werkplekken voor de ruim vierduizend medewerkers van Dichterbij. De redactie van Computable waardeert dit project met een nominatie in de categorie Partnerproject van het jaar.
Met deze outsourcing beschikt Stichting Dichterbij onder meer over een laagdrempelige en veilige werkplek- en cloudoplossing. Medewerkers van Stichting Dichterbij hebben op elk moment en op elke plaats op een veilige manier toegang tot informatie, waarmee ze de beste zorg aan hun cliënten kunnen aanbieden. Stichting Dichterbij heeft opnieuw voor de combinatie Ordina en SLTN gekozen vanwege de goede samenwerking in voorgaande jaren en het feit dat beide partners innovatie hoog in het vaandel hebben staan.
Bij Dichterbij staat optimale zorg voor onze klanten centraal. Goede informatievoorziening is daarbij onmisbaar. De zorginstelling wil met behulp van ict de zorg efficiënter en goedkoper te maken. Ook wil het we de persoonlijke ontwikkeling van cliënten stimuleren met e-health-oplossingen. Dichterbij meent dit met Ordina en SLTN Inter Access te kunnen waarmaken.
Sinds 2013 dragen Ordina en SLTN Inter Access zorg voor continuïteit in de dienstverlening en het leveren van de benodigde kennis, kunde en ervaring. Beide organisaties hebben focus op het zorgdomein en brengen hun kennis en ervaring op het gebied van zorg, applicaties en infrastructuren samen. Een goede verbintenis die ervoor zorgt dat Stichting Dichterbij de meest optimale en innovatieve oplossing voor haar infrastructuur, applicaties en werkomgeving krijgt.