Bedrijven waar Arcadis de afgelopen jaren mee fuseerde, maar die deels onder eigen naam bleven opereren, zijn afgelopen jaar samen gegaan onder de naam Arcadis. Een grote stap binnen dit proces was de uitrol van een vernieuwd gezamenlijk online platform om het merk wereldwijd neer te zetten. TamTam bouwde de website www.arcadis.com waar het vernieuwde merk samenkomt. Voor de algemene jury van de Computable Awards 2016 reden om het bedrijf te nomineren als digital company.
De website omvat nu meer dan dertig landen in tien talen en is volledig flexibel en schaalbaar opgezet. De site is opgezet in samenwerking met Sitecore, expert op het gebied van customer experience management-software, waardoor de basis is gelegd voor een platform dat de business ondersteunt door slim gebruik van bezoekersdata met focus op conversie. Binnen het concept staat de meerwaarde die Arcadis levert centraal, ondersteund door aansprekende b2b-content. Hierbij is de herkenbare architectonische ontwerpkracht van Arcadis doorgevoerd in het design van het online platform.
Een van de grootste uitdagingen van het project was om de veelzijdigheid van Arcadis duidelijk te communiceren. Hiervoor heeft TamTam een concept gecreëerd waarin het verleden, het heden en de toekomst van Arcadis wordt gevat en consistent doorgevoerd kan worden in alle digitale uitingen. Het communiceren van thought leadership speelt een grote rol. De nieuwe website is naast een showcase van projecten ook een publicatieplatform waar Arcadis zijn visie op een betere wereld treffend kan communiceren.