Sitecore, leverancier van toonaangevende web content management en customer experience management software, vervangt bij Procter & Gamble wereldwijd het Customer Engagement Platform. De multinational kiest daarmee voor relevante, gepersonaliseerde en betekenisvolle interactie met zijn 4,6 miljard klanten.
Procter & Gamble staat bekend om zijn sterke portfolio van vertrouwde, kwalitatieve A-merken, waaronder Pampers, Tide, Oral-B, Duracell, Olay, Head & Shoulders, Wella en Gillette.
Sitecore heeft de inzichten van customer intelligence verweven in een web content management-platform. Deze krachtige combinatie van data en content in een alles-in-één-platform biedt een naadloos inzicht in de klant, waardoor marketeers real-time op klantgedrag kunnen anticiperen. Het resultaat voor de klant is een unieke, relevante ervaring op elk moment van de interactie.
Met het binnenhalen van een prestigieuze opdrachtgever als Procter & Gamble toont Sitecore aan wat het kan. De wereldwijde implementatie van het eigen platform bij een zo grote klant is een prestatie van formaat, die in de ogen van de jury een meer dan terechte voordracht voor een Computable Award oplevert. De jury nomineert Sitecore dan ook met volle overtuiging voor de award Softwareleverancier van het Jaar.
Sitecore is the best CMS I have ever tried;)