Symantec Nederland heeft zijn verkoopteam onlangs uitgebreid met drie ervaren nieuwe medewerkers. Peter Geytenbeek, Managing Director Symantec Nederland: “Door de verschillende recente overnames en sterke productintegratie, kan Symantec haar klanten optimaal helpen met de beschikbaarheid en bescherming van informatie. Tegelijkertijd kunnen we ook hun operationele efficiency verhogen waardoor projecten ook in deze tijd goed gefinancierd kunnen worden, mede door de korte return on investment.”
In november is Philippe van der Voort aangesteld als nieuwe Enterprise Sales Manager. Met zijn team is hij verantwoordelijk voor de relatie met de circa 40 grootste klanten van Symantec in Nederland. Hij gaat de nadruk leggen op het verbreden en verdiepen van de relatie met deze bestaande klanten, waarbij zijn kennis van grote datacenters en grote hoeveelheden informatie goed van pas komt. Philippe heeft ruim 20 jaar ervaring in de ICT-wereld in verschillende commerciële salesfuncties.
Per 1 november is Arnoud van Lent benoemd tot Strategic Account Manager Symantec Nederland. Hij heeft ruim 10 jaar ervaring in de ICT-branche, waarvan meer dan 6 jaar bij Symantec. Naast het onderhouden van strategische klantrelaties, vindt Arnoud van Lent een goede wisselwerking met het verkoopkanaal van onmisbaar belang. Van Lent: "Partners maken onlosmakelijk onderdeel uit van allianties die grote prestaties voor klanten mogelijk maken."
In november is ook Rens Grim aangesteld. Als Territory Account Manager Symantec Nederland wordt hij verantwoordelijk voor een aantal regio’s binnen Nederland. "De tijd dat alleen de IT-systemen belangrijk waren voor de levensvatbaarheid van bedrijven ligt achter ons. Cruciaal vandaag de dag is de creatie en uitwisseling van informatie. Hoe kan je deze informatie beveiligen en hoe kan je als organisatie in ‘control’ zijn en met name blijven?", aldus Grim. Rens Grim heeft meer dan 15 jaar ervaring in de IT-wereld.