Het event voor informatie, innovatie en digitale transformatie in de zorg komt in 2018 in een nieuw jasje. Hoewel de vakbeurs nog steeds een belangrijk startpunt is voor ICT-oplossingen in de zorg, focust het zich in het nieuwe jaar nog meer op het menselijke aspect. De patiënt en cliënt staan uiteraard centraal, maar ook de zorgprofessional, specialist en de omgeving van zorgbehoevenden spelen een steeds belangrijkere rol in innovatieprocessen.
“Nieuw is daarbij dat we tijdens Zorg & ICT 2018 ruimte bieden aan de zorginstellingen om zelf te laten zien met welke innovaties ze bezig zijn. Dat doen we onder andere in samenwerking met Het Digital Health Center, de STZ-ziekenhuizen en de Computable Future Hub“ aldus brandmanager Paul Verdult.
Hoe abstract en afstandelijk ICT soms lijkt, het ondersteunt zorgprofessionals dagelijks in hun zorg voor patiënten en cliënten. ICT is daarvoor niet alleen nodig, het is fundamenteel voor een succesvolle zorgorganisatie.
Om de vernieuwing aan te stippen komt Zorg & ICT met een nieuwe look en feel. Een uitstraling waarbij het hart van de zorg zich nog duidelijker laat spreken. In onze campagne en visuele middelen zullen verschillende aspecten en betrokkene in de zorg naar voren komen.
Zorg & ICT gaat 2018 in met een nieuwe frisse look en maakt de uitdagingen die komen kijken bij zorgtransformatie voor bezoekers inzichtelijk en biedt verschillende mogelijkheden om concrete stappen te zetten. Of zij nu beginnen met de transformatie, daar midden in zit of stappen willen maken in de vervolgfase.