Financiële dienstverleners – en assurantiekantoren in het bijzonder – hebben een grote zorgplicht aan hun klanten. Alle klantcommunicatie die deze zorgplicht met zich meebrengt moet dan ook volledig in orde zijn. De mogelijkheden om klantcommunicatie te optimaliseren zijn ongekend. Tegelijkertijd zorgen deze ongekende mogelijkheden voor de nodige complexiteit. Juist met het oplossen van deze complexiteit helpt DDi met haar Create oplossing voor Financiële dienstverleners. Zodat zij zich weer volledig kunnen richten op hun kerntaak; zorgvuldig klantadvies.
De nieuwste uitvoering van DDi Create neemt al het correspondentie werk over voor het assurantiekantoor. Het samenstellen van de gewenste correspondentie in de gewenste huisstijl. Het sorteren en samenvoegen van de correspondentie die bij een polis of relatie hoort. Het toevoegen van een iDeal link, zodat de klant makkelijk de betaling kan verrichten. De verzending – op basis van regels – via de email, als link, via sms of traditioneel via de post. Controle of email berichten juist aankomen. Mocht dit onverhoopt niet goed gaan dan speelt de software hierop in. De toevoeging van ieder document aan het online (mijn portaal) en/of digitaal dossier in het assurantiepakket. Daarnaast verzorgt DDi Create via instelbare regels de controle op uitzonderingen. Door vervolgens in te grijpen en aan de desbetreffende behandelaar een taak te sturen om actie te ondernemen. Uiteraard houdt DDi Create de verzending tegen zolang tot het correspondentiestuk in orde is.
Het maakt niet uit of de correspondentie vanuit het gebruikte assurantiepakket wordt samengesteld als pdf, via een MS Word integratie of als XML-waardes. De laatste biedt de meeste mogelijkheden, terwijl pdf zorgt voor een snelle realisatie.
Naar wens kan via DDi Create ook het fulfilment worden uitbesteed. Deze oplossing zorgt ervoor dat alle correspondentie buitenshuis wordt geprint, ingepakt, optimaal gesorteerd en via de post bij de klant wordt bezorgd.
Over DDi Information Automation Engineers
Wij DDi’ers geloven dat bedrijven optimaal willen communiceren met hun klanten. Door de huidige 24/7 internet economie zijn die klanten echter veeleisender geworden. Op alle mogelijke manieren nemen ze contact op met bedrijven. Via e-mail, post, social media, fax, etc. Informatie komt overal de organisatie binnen en wordt bewaard in mailboxen, de Cloud, mappen op de server en postbakjes. Voordat berichten kunnen worden behandeld, zijn ze vaak al door vele handen gegaan. Organisaties zijn drukker met het bericht dan met de inhoud. Onze missie is om ieder bericht, ongeacht het medium, inhoudelijk toegankelijk te maken, met een minimum aan inspanningen gestructureerd af te handelen en beveiligd te archiveren.