AskNow Solutions introduceert zes nieuwe 'behavioral targeting'-oplossingen. De oplossing dragen volgens de ontwikkelaar bij aan het verbeteren van de online prestaties van organisaties.
De zes nieuwe behavioral targeting-oplossingen vormen samen het On-Site Behavioral Targeting Platform, maar ze zijn ook los van elkaar te gebruiken. Met Relevant Recommendations krijgt de bezoeker op basis van zijn surfgedrag en/of dat van anderen de meest relevante producten of diensten aangeboden. Related Content zorgt ervoor dat iedere bezoeker op basis van zijn profiel persoonlijke content op maat gepresenteerd krijgt, zoals gerelateerde artikelen. Personal Search geeft de bezoeker gepersonaliseerde zoekresultaten op basis van zijn surfgedrag op de site. Hij vindt hierdoor sneller wat hij zoekt.
Het is algemeen bekend dat bezoekers bepaalde clickpaden volgen op je site. Op basis van de persoonlijke clickpadhistorie en/of die van anderen help je met Customer Clicks de bezoeker door de meest waarschijnlijke volgende stap te presenteren. Met Smart Segmentations segmenteer je bezoekers en of klanten op basis van bijvoorbeeld customer life cycle, doelgroep of fase in het aankoopproces en bied ze de juiste content. Laatste element is Best Buys waarmee je de bezoekers de beste deal kunt aanbieden.
Organisaties die één of meerdere behavioral target-oplossingen overwegen kunnen bij AskNow Solutions terecht voor een ‘proof of concept'.