Klantcontact software specialist Trinicom en facilitair callcenter SNT hebben een Global Strategic Agreement getekend. De overeenkomst houdt in dat SNT de multichannel contact software van Trinicom, genaamd T5, wereldwijd kan inzetten.
In België past SNT inmiddels met succes T5 toe voor verschillende klanten. In de Nederlandse vestigingen wordt de software momenteel geïmplementeerd.
Met de ingebruikname van T5 wil SNT zijn portfolio inzake multi channel management efficiënter organiseren en verbreden. Het feit dat T5 modules biedt voor de afhandeling van klantcontacten via àlle kanalen speelde ook mee in de keuze. Uiteindelijk zal SNT de software van de T5 knowledgebase gebruiken als basis voor de ‘total CRM'-applicatie Superscreen die momenteel ontwikkeld wordt. SNT biedt zijn klanten hiermee een totaaloplossing voor alle kanalen. In vergelijking met andere oplossingen sloot T5 bovendien het beste aan bij de bedrijfsvoering van SNT, vanuit het oogpunt van efficiëntieverbetering, kostenvermindering en het brede portfolio.
Geert Crooijmans, Commercieel manager bij SNT in België: "We waren blij verrast met de snelle implementatie van T5. Onze agenten zijn bovendien heel positief over de gebruiksvriendelijkheid ervan. De eerste ervaringen in België zijn dermate bevredigend dat het besluit om T5 ook in onze andere vestigingen te gaan gebruiken snel genomen was. Afgezien van het feit dat we T5 uiteindelijk als totaaloplossing voor al onze klanten willen inzetten hopen we ook samen met Trinicom na te kunnen denken over extra mogelijkheden, zoals het genereren van uitgebreide rapportages en ondersteuning bij het opstarten van nieuwe klanten."
Wilco Rietberg, CEO van Trinicom: "SNT behoort tot de grootste aanbieders als het gaat om afhandeling van multichannel klantcontacten. Deze strategische overeenkomst tussen SNT en Trinicom, de marktleidend softwareaanbieder op dat gebied, is dus een logische stap. Met onze software kan SNT, als ervaren partner voor bedrijven die hun klantcontact aan SNT hebben uitbesteed, haar missie om "het meeste uit het klantcontact te halen" prima realiseren. Wij zijn er dan ook zeker van dat deze overeenkomst voor SNT de gewenste resultaten zal opleveren."