Copaco McDOS daagt haar klanten uit om hun inkoopkracht op de proef te stellen. Niet alleen op kantoor, maar nu ook in de supermarkt.
Is de klant achter de winkelwagen ook zo snel, slagvaardig en prijsbewust? De distributeur nodit de klanten samen met AMD/ATI, AOpen en Trust van harte uit om zich te kwalificeren voor de grote boodschappenrace tegen de klok. In één van de grootste filialen van de Albert Heijn zal de race tegen de klok uiteindelijk gaan plaatsvinden.
Hoe kan de klant zich kwalificeren?
Van 22 september tot 8 november spaart de klant bij aanschaf van producten van de deelnemende leveranciers voor tijd. Bij iedere € 500,- verdient de klant één seconde. Hoe hoger de inkoopwaarde hoe meer tijd de klant heeft om te laten zien wat hij in huis heeft. Vanaf 31 seconden heeft de klant zich al gekwalificeerd. Maximaal 5 minuten mag er met de winkelwagen in de supermarkt geracet worden om zoveel mogelijk boodschappen te scoren.
Voor meer informatie over deze actie: www.mcdos.nl