WebAds Interactive Advertising heeft Isabelle van der Meulen-Bolluyt aangesteld als Channel Manager. Zij is verantwoordelijk voor de channels Vrouwen, Gezin, Gezondheid en Reizen. Van der Meulen is afkomstig van NewRulez Media (ilse media) waar zij Key Account Manager was. Eerder werkte zij onder meer bij Kobalt Media Services en bij SBS Broadcasting.
Tjeerd Kooij, managing partner WebAds: "Vrouwen zijn zeer actief op internet en hebben daarbij hele specifieke informatiebehoeften. Zij zijn vaak op verschillende websites gericht op zoek naar enerzijds praktische informatie over bijvoorbeeld onderwerpen als gezondheid en werk. Anderzijds bezoeken zij de websites voor ontspanning, gossip, recepten, uitgaan, mode, beauty, muziek en spelletjes. In ons netwerk zitten veel websites die precies aansluiten bij de behoeften van vrouwen en die adverteerders een gevarieerd Umfeld bieden. Isabelle zal het channel verder ontwikkelen door uitgevers te ondersteunen bij de optimale exploitatie van de advertentiemogelijkheden op hun websites en door nieuwe websites en producten toe te voegen."
Isabelle van der Meulen-Bolluyt (29) werkte voor haar overstap naar WebAds als Key Account Manager bij NewRulez Media BV (ilse media). Eerder werkte zij in verschillende functies bij Kobalt BV Media Services en bij SBS Broadcasting B.V.. Bij SBS werkte zij als Senior TV Planner en als Redacteur/Screener van buitenlandse TV producten voor de zender Net5.
WebAds: Share our experience
WebAds Interactive Advertising, exploitant van ongeveer honderd kwalitatief hoogwaardige websites, is de belangrijkste Nederlandse speler op het gebied van online advertising. Met haar netwerk aan sites biedt het bedrijf adverteerders een effectieve en interactieve manier om elke denkbare doelgroep uiterst gericht te bereiken. WebAds vertaalt communicatiedoelstellingen naar innovatieve, succesvolle online toepassingen om zo niet alleen méér te bereiken, maar om doelgroepen ook nauwkeuriger en doeltreffender te bereiken dan met welk ander medium ook. Al sinds 1997 biedt WebAds advertentieruimte aan op de websites van onder meer Het Parool, IEX, Weekblad Pers, Net5, IENS, Weekendjeweg, Voetbal International (VI), Routenet en ZDNet. Hiermee bereikt het bedrijf elke maand ruim 6,4 miljoen Nederlanders. WebAds heeft vestigingen in Amsterdam, Londen en Milaan. Meer informatie op www.webads.nl.