Netwerkleverancier Raritan heeft een nieuwe area manager en marketing manager aangesteld.
Intelligent Remote Power en KVM-leverancier Raritan Europe heeft Yong Wah Yung (42) benoemd tot Area Manager Benelux, Zweden en Noorwegen. Yung heeft als taak om de bestaande partners te ondersteunen met de verkoop en promotie van het Raritan-portfolio, alsmede het marktaandeel van Raritan verder te vergroten. Tevens is Cicely Heuvink (30) benoemd tot Marketing Manager Benelux, Frankrijk en Spanje. Zij zal zich bezig gaan houden met de ondersteuning van de partners en het verder vergroten van de naamsbekendheid van Raritan.
Yung werkte hiervoor bij Symantec. Hij begon daar zijn carrière begin jaren negentig als Sr. Support Analyst en werkte daar achtereenvolgens als Sr. Inside Sales Representative en Partner Account Manager MKB-Sales. In deze laatste functie bij dit bedrijf droeg hij onder meer zorg voor het analyseren, onderhouden en uitbreiden van het partnerkanaal en het opzetten van succesvolle marketing en sales campagnes.
Yung heeft vertrouwen in het succes van Raritan: "Raritan is een innovatieve club met de juiste visie om het beheer van de bestaande ICT-infrastructuur eenvoudiger te maken. Verder is met de focus op het gebied van power-management een interessante markt opengelegd met voldoende uitdagingen." aldus Yung.
Heuvink werkte hiervoor bij The Communication Force. Zij begon haar carrière enkele jaren geleden bij Ingersoll Rand als Marketing Medewerker. Hier was zij (mede-) verantwoordelijk voor het in de markt zetten van "Used Equipment" in EMEA. Daarna heeft zij tot voor kort enkele jaren gewerkt als PR consultant bij the Communication Force alwaar zij de marketing en communicatie verzorgde voor een aantal bedrijven in de ICT-markt.
Ook Heuvink ziet een uitdaging in het werken bij Raritan: "Momenteel zijn er een aantal hele belangrijke ontwikkelingen in de markt. Met name het tekort aan energie op de lange termijn en het steeds meer milieubewust zijn van ondernemingen zijn een hot issue en vragen om aandacht. Raritan heeft hier goed op ingespeeld met de lancering van haar ‘intelligente power-units’. Hierdoor kan men slimmer met energie omgaan, wat uiteindelijk ook weer een kostenbesparing oplevert. Op grond van het innovatieve vermogen van de organisatie en het productfolio van Raritan zie ik voor de distributeurs en het verkoopkanaal nog volop mogelijkheden voor groei, zowel in omzet als in volume."