PCSNEL.NL, een reseller van hard- & software bedient haar klanten vanaf nu uitsluitend nog online.
Daarom is het winkelpand aan de Parnassusweg te Amsterdam ingeruild voor een groter kantoorpand te Amstelveen. De koerswijziging vloeit voort uit ontwikkelingen in de markt waarbij de klant zich steeds bewuster wordt van de voordelen van online kopen. De klant kan zich namelijk anoniem oriënteren, producten vergelijken, alle relevante informatie tot zich nemen, online betalen en de bestelling wordt vervolgens veelal binnen 1 tot 2 werkdagen thuis of op het werk afgeleverd. Tevens zal PCSNEL.NL zich steeds meer gaan profileren op de zakelijke markt.
"Door de omslag naar een volledig e-business model kunnen we nog scherpere prijzen hanteren voor onze klanten. We verwachten hierdoor komend jaar een omzetgroei van 30% te kunnen realiseren en in 2009 een verdubbeling t.o.v. 2008", aldus Jeroen Luijt, marketing manager bij PCSNEL.NL.
Online- en telefonisch advies
Voor het geven van telefonisch c.q. online advies en ondersteuning is er vanaf nu een groot team account managers aanwezig om eventuele vragen van klanten te beantwoorden.
En door de nieuwe en overzichtelijke website is het nog eenvoudiger geworden om alle informatie te vinden die nodig is om een weloverwogen koopbeslissing te nemen.