Kahuna Business Solutions en Trinicom hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend voor het implementeren van de Trinicom klantinteractie software T5.
Voor beide partijen is de samenwerking een logische stap, waarbij Kahuna haar eCRM business verbreedt en Trinicom inhoud geeft aan haar ambitie om implementaties vaker door partners te laten verrichten. Vooralsnog treedt Kahuna niet op als reseller van de T5 software. Kahuna heeft jarenlange ervaring met het implementeren van innovatieve toepassingen op het gebied van eCRM en Business Intelligence & Monitoring. Kahuna helpt organisaties grote aantallen klantcontacten effectiever en efficiënter af te handelen en te managen. Rudy van Duyvenvoorde, Managing Director van Kahuna Business Solutions: “In ons portfolio en onze strategie past een samenwerking met Trinicom perfect. Het T5 systeem van Trinicom is beter dan elk ander systeem geschikt voor de Nederlandse markt. Wij merken dat de vraag uit de markt naar een modern, krachtig en toch eenvoudig klantinteractie systeem groot is. De buitenlandse eCRM oplossingen zijn vaak te complex voor Nederlandse organisaties, met Trinicom bieden we voor middelgrote bedrijven de ‘perfect fit’. Wij zijn ervan overtuigd dat we de unit Kahuna Business Solutions substantieel kunnen uitbouwen dankzij de samenwerking met Trinicom.” Wilco Rietberg, CEO van Trinicom: “Trinicom zal zich meer en meer focussen op het verder ontwikkelen en vermarkten van de klantinteractie software T5. Een goede implementatie is een belangrijke factor voor het creëren van tevreden klanten. De projectexpertise van Kahuna vormt een prachtige aanvulling op onze eigen expertise. Naast het implementeren van onze software is Kahuna zeer goed in staat organisaties te ondersteunen bij het integreren van Trinicom met andere IT-systemen en het algemene projectmanagement. De eerste gezamenlijke projecten zijn inmiddels opgestart en de ervaringen zijn zeer positief. Op termijn overweegt Kahuna ook reseller te worden van Trinicom.”