Met de opening van luxe electronica-store Boutique Spoiling Technology in de P.C. Hooftstraat 47 te Amsterdam, doet een nieuwe abonnementsvorm zijn intrede: het GoodCall abonnement.
Het GoodCall abonnement is het resultaat van een samenwerkingsverband tussen mobiele provider Yes Telecom en Boutique en is speciaal geschikt voor de veeleisende, maatschappelijk betrokken beller. Couturier Mart Visser nam als eerste een GoodCall abonnement in gebruik vergezeld van een ‘Haute Couture' Mobiado mobiele telefoon.
Met een GoodCall abonnement doneert de beller automatisch een deel van de belkosten aan een goed doel zoals Unicef, het Wereld Natuur Fonds en het Aidsfonds. Hierdoor kan de abonnementshouder vorm geven aan zijn maatschappelijke betrokkenheid, zonder hiervoor ook maar iets te hoeven ondernemen. Maar niet alleen de goede doelen hebben profijt bij de keuze voor GoodCall: ook de abonnementhouder ondervindt hier direct de voordelen van. hij/zij belt namelijk gratis met GoodCall abonnementshouders. Daarnaast profiteert de beller van alle voordelen van het Yes Telecom abonnement dat speciaal geschikt is voor de veeleisende beller.
Boutique Spoiling Technology
Electronica-store Boutique Spoiling Technology is een vernieuwend winkelconcept dat zich – meer dan op techniek- vooral focust op het aanbieden van luxe design elektronica die past bij de lifestyle van de klant.
Yes Telecom
Yes Telecom is de mobiele provider die zich uitsluitend richt op de zakelijke markt. Yes Telecom onderscheidt zich verder door haar zakelijke mobiele voice- en data-abonnementen uitsluitend via Business Partners en resellers aan te bieden en concurreert daarbij niet met hen.