Aurora teleQ verhoogt bereikbaarheid,patiënttevredenheid en werkplezier. Wist u dat 50% van alle telefoontjes naar “de zorg” al vóór 10 uur ‘s morgens gepleegd worden? Met andere woorden, de telefonische wachtrij ziet er net zo uit als de A1 tijdens de ochtendspits. Het is onmogelijk om lange wachttijden en gestreste patiënten te voorkomen.
In sommige gevallen hangen patiënten al op voordat ze aan de beurt zijn, terwijl patiënten
die wél blijven wachten, mogelijk geïrriteerd zijn als ze eindelijk antwoord krijgen. De assistentes doen hun uiterste best, maar hebben het elke morgen weer zwaar. Dit beïnvloedt het werkplezier. Artsen wachten regelmatig op patiënten die niet komen opdagen en patiënten die willen afzeggen, hebben geen zin of tijd om in de wacht te blijven staan. Maar met het juiste hulpmiddel zijn deze problemen eigenlijk heel
eenvoudig op te lossen. Niet door het aannemen van meer personeel of het inhuren van een callcenter, maar door Aurora teleQ.
Hoe werkt dat dan?
De methode achter Aurora teleQ heet Callback. Callback houdt in dat patiënten die bellen, een tijdstip ontvangen waarop ze worden teruggebeld. Deze tijdstippen worden automatisch verstrekt op basis van de beschikbare medewerkers van uw organisatie.
Doordat Callback alle gesprekken indeelt, kunt u aan de meest dringende prioriteit geven. De telefoons gaan niet langer over en het wordt weer rustig op de werkvloer. U heeft een goede oplossing voor annuleringen, de patiënten en assistentes zijn tevreden en u loopt niet langer het risico om belangrijke gesprekken te missen. Aurora teleQ; NOOIT meer in de wacht aan de telefoon!