KPN en Content Guru hebben een nieuwe vijfjarige overeenkomst getekend voor het leveren van storm Cloud Contact Center in de Benelux. Sinds 2012 beheert en levert KPN al diensten via het storm-platform in de Benelux. Ruim 100 klanten profiteren al van het huidige partnership en maken gebruik van de diensten via het storm-platform, waaronder MoneYou, Stadsbank Oost-Nederland, Fleurop, Chubb, Sodexo en Pricewise.
Content Guru levert oplossingen voor multichannel-contactcenters en geïntegreerde communicatiediensten vanuit de cloud. Een ‘uiterst schaalbaar’ platform waarmee organisaties op elk gewenst moment van de dag, via welk apparaat dan ook optimaal bereikbaar zijn.
Met de contractvernieuwing bouwen KPN en Content Guru voort op het bestaande cloud contactcenter portefeuille en worden in de toekomst nieuwe toepassingen geïntroduceerd, zoals geavanceerde integratie van WFM (personeelsplanning), aanvullende WebRTC-oplossingen en Artificial Intelligence (AI).
Sean Taylor, CEO Content Guru:
“De Benelux is tot nu toe een geweldige markt voor ons want er is een grote vraag naar cloud-diensten. KPN’s focus op innovatie om bij te dragen aan zijn snel bewegende klantenkring past goed bij onze organisatie. Ik kijk er echt naar uit om door te gaan op ons gezamenlijk succes in deze markt.”
Michael van den Brink, Country Manager Content Guru Benelux:
“Het was een zeer succesvolle eerste vijf jaar. De relatie stelt ons in staat om samen te werken om snel nieuwe technologieën en mogelijkheden te leveren die klanten nodig hebben. Deze snelheid van inzet in combinatie met de rijke functionaliteiten en schaalbaarheid van het platform geeft ons een uitstekende positie in de markt. We zijn zeer enthousiast over deze nauwe samenwerking.”
Alphons Evers, Director Data & Applications, KPN:
“De werkrelatie tussen KPN en Content Guru loopt al geruime tijd en is bijzonder vruchtbaar. De storm-diensten en de samenwerking met Content Guru zijn een uitstekende aanvulling op ons dienstenaanbod voor de contactcentermarkt. Content Guru biedt onze klanten een toekomstbestendig platform met een scala aan aanvullende diensten die naar eigen inzicht kunnen worden geïmplementeerd. KPN kan haar klanten met de storm-diensten een flexibel licentiemodel en de schaalvoordelen van een betrouwbaar cloud-platform bieden.”
Meer informatie
Voor vragen en of meer informatie kunt u contact opnemen met Michael van den Brink, Country Manager Content Guru Benelux, via 088-5769289 of storm@contentguru.nl. Of kijk op www.stormklantcontact.com.