Brocade kondigt een reeks nieuwe programma’s aan voor de belangrijkste verticale markten, waaronder zorg, hoger onderwijs, de publieke sector en financiële markten.
Via gerichte marketingcampagnes en aantrekkelijke prijsstellingen, zegt Brocade zijn partners extra mogelijkheden te geven om klanten binnen de verticale markten te helpen hun netwerkinfrastructuren te optimaliseren en efficiënter zaken te doen.
Om de kanaalpartners te kunnen ondersteunen bij hun activiteiten in de verticale markten, is Brocade begonnen met de uitrol van gerichte campagnes en verkoopprogramma’s. Het incentives-programma geldt voor alle verschillende niveaus binnen het Alliance Partner Network (APN) – van Elite tot Select – en bevat een oplopend dealregistratieprogramma dat aangebrachte partnerdeals beschermt. Daarnaast biedt Brocade hierbinnen een compleet portfolio aan marketingmaterialen die resellers kunnen inzetten en aanpassen naar de wensen van de klant. De tools bestaan onder andere uit training, uitgebreide marketingmaterialen en flexibel gebruik van marketing development funds (mdf). Daarnaast maakt het APN-programma gebruik van een identificatiesysteem om belangrijke leads te generen en op die manier partners te helpen hun verkoop en winst te verhogen.
Het initiatief is onderdeel van Brocade’s wereldwijde Alliance Partner Network-programma. Het programma bestaat uit vier verschillende partnerniveaus: Distributor, Eline, Premier en Select. Alle niveaus zijn ontworpen met specifieke eisen en voordelen. Als onderdeel van deze strategie biedt Brocade zijn partners dealregistratie om projecten te garanderen en investeringen te beschermen. Daarnaast heeft Brocade het model voor sales, marketing en technische support verder uitgebreid, dat nodig is voor de ondersteuning van hoogwaardige partnerschap.