Customer Xs, specialist op het gebied van informatie-ontsluiting, en eGain leverancier van on-site en on-demand multichannel klantenservice- en kennismanagementsoftware, kondigen een partnership aan.
Customer Xs treedt vanaf nu op als eGain business partner in de Benelux. Klanten profiteren van de kennis en kunde op het gebied van systeemintegratie en implementatiemogelijkheden van Customer Xs en krijgen eenvoudig toegang tot eGain’s technologie voor klantenservice en contact center kennismanagement.
Customer Xs zorgt dat bedrijven hun IT systemen, maar ook hun (web) winkels zo inrichten dat communicatie met bezoekers eenvoudig wordt en hun gedrag wordt vastgelegd zodat er kennis en informatie over deze bezoeker wordt verzameld. Het partnership met eGain zorgt ervoor dat Customer Xs in kan springen op de vele mogelijkheden voor multichannel klantenservice in de Nederlandse markt. eGain’s portfolio maakt het immers mogelijk meerdere kanalen tegelijkertijd te ontsluiten. Producten van eGain, zoals Web selfservice, monitoren van social media, interactieve Voice Response systemen, chatten en samen browsen geven bedrijven de kans om veel informatie over hun klanten te verzamelen, maar ook om hun klanten met raad en daad ter zijde te staan wanneer zij op zoek zijn naar informatie of een product aan willen schaffen.