Software AG heeft Rob van Silfhout en Norbert de Bruijn benoemd tot accountmanager. In deze functies zijn Van Silfhout en De Bruijn verantwoordelijk voor het acquireren van nieuwe klanten en voor de contacten bij bestaande afnemers.
Van Silfhout (44) heeft een ruime commerciële ervaring opgebouwd in de ICT-sector. Zo heeft hij als account- en partnermanager voor Siemens gewerkt. Ook was hij bij CSS Telecom onder andere verantwoordelijk voor het genereren van new business voor de business unit CRM. Voordat Van Silfhout in dienst is getreden bij Software AG, heeft hij als accountmanager Retail en Transport voor Sun Microsystems gewerkt.
De Bruijn (45) is net als Van Silfhout geen onbekende in de ICT-markt. Hij heeft diverse commerciële functies uitgevoerd bij onder andere Nashuatec, EnerTel, Nortel Networks en CSS Telecom. Voor zijn huidige baan bij Software AG heeft hij als international salesmanager bij Info Products/SCC gewerkt. Hier was hij eindverantwoordelijk voor de verkoop van computerinfrastructuur en IT-services en -diensten voor commercial accounts. Bovendien coördineerde De Bruijn de internationale klanten in Nederland.
Van Silfhout zegt over zijn nieuwe functie: “Software AG heeft onlangs een nieuwe reeks van producten onder de naam crossvision in de markt geïntroduceerd. Het meest essentiële aan dit concept is dat Service Oriented Architectures nu zijn geïntegreerd met Business Process Management. Waardoor bedrijven bij wijzigingen in een werkproces de bijbehorende services niet opnieuw hoeven te bouwen. Ik leg dan ook graag uit aan organisaties hoe zij met crossvision zich snel kunnen aanpassen aan veranderingen in de markt.”
De Bruijn heeft voor Software AG gekozen vanwege de heldere strategie. “Maar ook de groeiambities van de organisatie waren voor mij belangrijk. Ik wil graag mijn ervaring inzetten bij het realiseren van de ambities en concreet bijdragen aan deze ontwikkeling”, aldus De Bruijn.