Klantinteractie software specialist Trinicom introduceert Trinilog, een weblog over klantcontact met nieuws, artikelen, columns en vooral veel leuke filmpjes en geluidsfragmenten. Elke werkdag wordt er nieuwe content op www.trinilog.nl geplaatst, waarbij humor duidelijk centraal staat.
Dat klantcontact een serieuze aangelegenheid is staat als een paal boven water. Maar onder het motto ‘een dag niet gelachen is een dag niet geleefd' wil Trinicom de bezoeker van het weblog voorzien van een dagelijkse portie klantcontacthumor. Het weblog biedt unieke content, waaronder filmpjes van over de hele wereld die op geen enkele andere Nederlandse site te vinden zijn. Daarnaast is er ruimte voor nieuws, artikelen en columns. Bezoekers kunnen reageren op de verschillende posts en tips doorgeven aan de beheerders. Zij bepalen daardoor mede de inhoud van Trinilog.
Wilco Rietberg, CEO van Trinicom: "Er zijn natuurlijk aardig wat weblogs op het gebied van klantcontact, maar Trinilog onderscheidt zich door de focus op humor. De leuke, interessante en vaak herkenbare filmpjes maken het de moeite waard om Trinilog dagelijks te bezoeken – of je nu werkzaam bent in de klantcontact-wereld of gewoon zelf klant bent!"