Trinicom, eService software leverancier in Nederland, heeft Cees Zwezerijn aangesteld als commercieel directeur.
Zwezerijn wordt verantwoordelijk voor het aansturen en verder professionaliseren van het sales-team. Met de indiensttreding van Zwezerijn benadrukt Trinicom haar doelstelling de marktleidende positie verstevigen en zowel nationaal als internationaal verder door te breken.
Zwezerijn heeft ruime ervaring in sales- en managementfuncties. Na het Grafisch Lyceum startte hij zijn loopbaan in de grafische industrie, waarbij hij al snel voor de commerciële kant van het vak koos. In 1993 startte hij een eigen software- en systeemhuis onder de naam Prologic. Na de verkoop van dat bedrijf in 1998 vervulde hij diverse directie- en managementfuncties bij detacheringsorganisaties als Capgemini, TopFicie Telecom en Rubicon. Voor dat laatste bedrijf was hij als business unit manager Solutions verantwoordelijk voor een nieuw opgezette business unit, die actief was op het vlak van customer interaction management en content management.
Cees Zwezerijn: ‘Het is voor mij een grote uitdaging om leiding te geven aan het jonge en enthousiaste sales-team van Trinicom. Eén van de belangrijkste doelstellingen voor 2005 is om de marktleiderspositie van Trinicom op het gebied van e-mail response management en web selfservice uit te bouwen. Op dit moment hebben we een bestand van meer dan 60 klanten, dat moeten er volgend jaar minimaal honderd worden. Daarnaast streven we er met het hele team naar om de nieuwe modules Analyse en E-mail Marketing en de volgend jaar te introduceren module Live Chat net zo succesvol te maken als de andere modules van het eService Center die reeds op de markt zijn. Wij helpen onze klanten zo goed mogelijk bereikbaar te zijn over meerdere kanalen en de kennis voor het beantwoorden van klantvragen centraal te beheren. Dat geeft enorm veel voordelen op zowel het vlak van efficiency als klantwaardering. Onze geïntegreerde oplossing zal daarom in 2005 wederom volop in de belangstelling staan van bedrijven die goed luisteren naar hun klanten en weten dat klanten bij voorkeur per e-mail vragen stellen. Daar moet je op voorbereid zijn en met het Trinicom eService Center wordt het beantwoorden van vragen een fluitje van een cent.’
Wilco Rietberg, algemeen directeur van Trinicom: ‘In de ruim vier jaar van haar bestaan heeft Trinicom een explosieve groei doorgemaakt. Met de opening van onze nieuwe vestigingen in Engeland en Duitsland begin volgend jaar richten we het vizier vanaf nu op Europa. Maar ook in Nederland verwachten we de positieve trend te kunnen voortzetten. Ik ben ervan overtuigd dat Cees Zwezerijn als commercieel directeur daar een belangrijke bijdrage aan zal leveren.’