Op dinsdag 18 januari vond in Pathé Tuschinski in Amsterdam het Red Carpet Event plaats. Het evenement was de apotheose van de Ingram Micro Movie Weeks campagne. De afgelopen weken stonden bij Ingram Micro in het teken van film. Uiteindelijk wisten 36 resellers zich te kwalificeren en zij ontvingen een uitnodiging voor de uitreiking van de prijzen, waaronder een reis naar Hollywood.
De resellers werden in stijl ontvangen op de rode loper en genoten vervolgens van een diner. Ingram Micro’s Marketing Manager Thijs Vink en General Sales Manager Stefan Duijndam namen de presentatie voor hun rekening en maakten de winnaars bekend, die door een notaris in een officiële trekking bepaald waren. De hoofdprijs, een reis naar Hollywood, is gegaan naar Informatique. Etienne Struijs, Directeur van Informatique: "Van tevoren had ik er geen rekening mee gehouden dat we een prijs zouden winnen. Ik was aangenaam verrast toen Informatique als winnaar van de 1e prijs genoemd werd. Stond hoog op mijn verlanglijstje, nog een keer een reis maken naar Californië, mijn avond kon niet meer stuk! Daarbij was het ook nog een perfect verzorgd evenement in de sfeervolle entourage van het Tuschinski theater".
De tweede prijs, een verblijf in Disneyland Paris, ging naar ISSYS ICT B.V. De derde prijs, een verblijf in Movie Park Germany, werd uitgereikt aan Fastwell Office Automation B.V. Na de uitreiking genoten alle gasten van een film op het speciaal afgehuurde vipbalkon.