Conclusion is de nieuwe hoofdsponsor van FC Utrecht en volgt daarmee Odido op. Het advies- en ict-dienstverleningsbedrijf met de iconische toren pal naast Stadion Galgenwaard verbindt zich voor een periode van vier seizoenen aan de van de eredivisieclub uit de Domstad.
Niet alleen het eerste elftal maar ook het vrouwenteam en de beloftenploeg van FC Utrecht zullen met het logo van Conclusion op het shirt gaan spelen. Dit sponsorship past bij de groeiambities van Conclusion en zet de naam kracht bij. Het Utrechtse advies- en ict-dienstverleningsbedrijf is de laatste jaren flink gegroeid en ook buiten Nederland actief geworden. Kortgeleden kocht het nog de Duitse webspecialist Diva-e.
Thijs van Es, algemeen directeur van FC Utrecht, is trots op de nieuwe samenwerking: ‘We heten Conclusion van harte welkom bij onze club. We waren al goede buren, nu zijn we goede vrienden.’
Seger Theuns, managing director van Conclusion Nederland: ‘Conclusion en FC Utrecht zijn twee gelijkgestemden in een compleet andere branche. We zijn verheugd hoofdsponsor te zijn van zo’n mooie club. Beide organisaties zijn gericht op het leveren van een topprestatie in het hart van de maatschappij, met oog voor onder meer innovatie, vitaliteit, diversiteit en inclusiviteit. De zichtbaarheid die Conclusion met dit partnership verkrijgt, zorgt voor meer bekendheid van Conclusion als bedrijf, onze waarden en onze diensten.’
Afzwaaiende hoofdsponsor Odido blijft wel zowel Official Partner als innovatiepartner van FC Utrecht. In het stadion is een innovatiecentrum van het telecombedrijf te bezoeken.