Randstad, 's werelds grootste uitzendbureau, lanceert wereldwijd een nieuwe brand: Randstad Digital. De nieuwe organisatie richt zich op multinationale bedrijven die om techpersoneel zitten te springen.
Randstad Digital levert techwerkers, diensten en oplossingen in vier gespecialiseerde domeinen: klantervaring, cloud & infrastructuur, data & analytics en digital & product engineering. De divisie met zijn vernieuwde strategie en wereldwijd geïntegreerde organisatie zal worden geleid door Venu Lambu, die in januari 2023 tot de organisatie toetrad.
De groep haakt in op drie trends: schaarste aan talent, veranderende behoeften van klanten en snelle digitalisering. Randstad is al langer op dit gebied actief, maar heeft nu gekozen voor één verenigd merk. De dienstverlener streeft naar schaalvergroting van zijn nearshore- en offshore-capaciteiten.
Randstad-topman Sander van ‘t Noordende ziet bij zijn klanten een toenemende behoefte aan ondersteuning bij digitale transformatie. Door wereldwijd alle Randstad-activiteiten op digitaal gebied te bundelen, verwacht hij sneller te kunnen groeien.