Richting geven aan de digitalisering van Nederland? Ambitieuze IT’ers grijp je kans! KPN, het bedrijf achter het beste vaste en mobiele netwerk ter wereld, komt graag in contact met mensen die het beste nog beter maken.
Denice Tuinhof is AI-expert bij KPN. Dagelijks ervaart zij alle flexibiliteit om haar vaardigheid, talent en kennis in te zetten voor de duurzame groei van het techbedrijf. De brede inzetbaarheid van haar vakgebied maakt dat ze betrokken is bij uiteenlopende projecten. Ze variëren van het voorspellen van de omvang van het internetverkeer en de capaciteit die KPN daarvoor moet vrijmaken tot aan een onderzoek naar de implementatie van een Large Language Model (LLM) bij het callcenter, waardoor de gespreksverslagen voor de klantexperts zich automatisch laten genereren.
“Ik investeer in KPN, maar KPN investeert ook in mij”, zegt Denice en vervolgt: ”Ik krijg een naar eigen inzicht in te zetten budget en de ruimte voor kennisverbreding. Naast mijn vaste werkpakket kan ik mijn werktijd besteden aan andere zaken waar ik veel energie van krijg, zoals het begeleiden van Master- of PhD-studenten die werken aan onderzoeksprojecten voor KPN. Daarnaast is er voldoende ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, bijvoorbeeld door het maken van presentaties of het geven van hoorcolleges over mijn passie AI. Verder steek ik veel kennis op bij ’Friducation’, ons interne educatie moment op vrijdagochtend. Iedereen kan los van zijn kennisgebied zich inschrijven op trainingen in uiteenlopende vakgebieden, die we onderling verzorgen.
Innovatieve toepassingen
Klip en klaar: AI is Denice’s passie. ”Wist je dat KPN, AI, IoT en 5G combineert in innovatieve toepassingen zoals bijvoorbeeld de akkerbouw? Dit om de groei van boeren hun gewas met drones te monitoren en te voorzien van de juiste voedingsstoffen. Ook werken we samen met voetbal stadions om AI en wifi signalen te gebruiken om de mensenstromen in goede banen te leiden”.
“Echte groei vereist lef. Bij ons kun je je in het eigen vakgebied, en als persoon verder ontwikkelen”, zegt Hilde Garssen, bestuurslid en Chief People Officer KPN. ‘’De kansen zijn er om je kennis te verbreden en om het werk in te richten zoals dit bij jou past. Want vooruitgang is voor ieder individu anders. Daarbij moet iedereen zichzelf kunnen zijn, omdat wij geloven dat onze diverse teams met professionals zoals Denice, onze organisatie sterker maken. Het vertrouwen en flexibiliteit in de werkrelatie draagt sterk bij aan de groei van het individu en van ons bedrijf, waardoor we samen onze klanten de best mogelijke digitale ervaring bieden”.
Interesse in werken bij KPN? Kijk op jobs.kpn.com