Digital agency Happy Horizon uit Eindhoven blijft op het overnamepad. Jongste aanwinst: Jelba, een bedrijf gericht op b2b-online-marketing. 'Dat wat Jelba toevoegt, versterkt onze propositie voor b2b-klanten enorm. Daar waren we naar op zoek', aldus ceo Walter van Wege.
Het Utrechtse Jelba gaat deel uitmaken van de Utrechtse hub van Happy Horizon. De groei van de van oorsprong Eindhovense digital groep zet ook dit jaar door. Vorig jaar vonden zeven overnames plaats. Ook dit jaar ligt een flinke uitbreiding in het verschiet.
Jelba bouwt sinds 2015 aan de digitale groeistrategie van b2b-bedrijven en kent klanten uit diverse sectoren, van de bouw en industrie, tot de agrarische sector. “Wij zijn hun online-marketingcollega’s. Een complete b2b-online-marketingafdeling, die zo’n drie tot vijf jaar meebouwt aan de groeistrategie en uitvoering van de marketing van onze klanten’, licht oprichter Bart Strijker toe. “In die drive naar groei en ondernemen, maar ook in de langetermijnvisie vonden we ook de klik met de Happy-groep’, vult medeoprichter Arwen Obermeyer aan.
Met een team van 35 medewerkers en meerdere kantoren in Nederland, haakt het bedrijf aan op de
groei van Happy Horizon.
Happy Horizon werkt voor Shimano, Luxaflex, Xenos, Eneco, Het Nederlandse Rode
Kruis, Grando Retail, A-Z Barbecue, Continu, Pets Place, Warner Music, Fatboy, Trendhopper, Expert,
CSU, Kwantum en Nierstichting. Jelba is actief voor Dumaco, Tricorp, Cellro, Konijnenburg, Dormer Pramet, SlijpExpert.nl en IndustrieleAanhangers.nl